ارام باش صادقیان
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
نویسنده : مجیدپازوکی

حمله صادقيان به داور ديدار پرسپوليس-فولاد


پيام صادقيان پس از اخراج از زمين بازي در ديدار با فولاد خوزستان با يک ضربه به بطري آب اعتراض خود را نشان داد.


  پيام صادقيان پس از اينکه به داور بازي بابت اعلام نکردن يک ضربه هند به شدت اعتراض کرد و به سمت داور هم حتي حمله‌ور شد در هنگام خروج از زمين با يک ضربه محکم به بطري آب اعتراض خود را نشان داد.

به گزارش فارس، هواداران تيم فوتبال پرسپوليس نيز پس از اخراج صادقيان سريعاً با پرتاب بطري آب به داخل زمين بر عليه داور بازي شعارهايي دادند.

يک هوادار نيز قصد پريدن به زمين و رفتن به سمت بازيکنان و داوران را داشت که سريعاً نيروي انتظامي اين جيمي‌جامپ را دستگير کرد و با خود به بيرون ورزشگاه برد.

با توجه به جو نامناسب ورزشگاه نيروي انتظامي نيروهاي خود را سمت هواداران پرسپوليس چند برابر کرده است.

نيمکت تيم فوتبال پرسپوليس پس اخراج صادقيان به داور اعتراض‌هايي داشت که به نمايندگي از آنها افشين پيرواني دقايقي با داور بازي به گفت‌وگو پرداخت اما جلال مرادي هم در اين صحنه حضور پيدا کرد و اجازه نزديک شدن داور به کادر فني را نمي‌داد.

پس از خوردن گل دوم هواداران به شدت علي کريمي را به مورد تشويق قرار دادند عليرغم اينکه ليدرها خيلي سعي کردند تا اين اتفاق نيفتد اما هواداران دست از کار خود برنداشتند و ليدرها را از روي سکو بيرون انداختند.

تعدادي از هواداران پرسپوليس صندلي‌هاي ورزشگاه را شکستند و عليه علي دايي شعارهايي را سر دادند. هواداران از دايي مي‌خواستند هر چه سريعتر پرسپوليس را ترک کند. شعار هواداران اين بود «دايي حيا کن پرسپوليس را رها کن».

پس از اينکه هواداران بطري‌هاي زيادي را به داخل زمين انداختند نيروي انتظامي دو هوادار را دستگير کرد و با خود به بيرون ورزشگاه برد البته نيروي انتظامي به داخل هواداران پرسپوليس هم رفت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
باسلامازاین که به وبلاگ من سرزدیدمتشکرم وامیدوارم مطالب خوبی رابدست آورده باشیدمتشکرم